Direktlänk till inlägg 18 februari 2014

Nytt försök

Av jenny isaksson - 18 februari 2014 17:44

Gör ett nytt försök att ha en blogg, kan ju vara rätt skönt att skriva av sig ibland när man har något vettigt att skriva, vilket inte händer så ofta kanske :P
Kommer mest handla om graviditeten antar jag, händer inte så mycket annat i mitt liv just nu, tragiskt men sant.

Gïck in i v 19 idag, och längtar så mycket att jag avlider snart, hur ska jag stå ut tills det är dags? är ju så långt kvar :P

 

Får bli ett bättre inlägg sen, nu har jag inte riktigt tid att sitta här :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny isaksson - 20 februari 2014 08:49

Torsdag idag, denna vecka har verkligen gått fort, men det gör mig ingenting för då får jag snart se vår lilla älskling <3 Tror jag kände liiiite liv där inne i magen igår kväll och i morse, så det dröjer nog inte länge tills man känner sparkar...

Av jenny isaksson - 18 februari 2014 20:01

Har så himla ont i kroppen, vet inte vart jag ska ta vägen. Efter promenaden hem igår (30 min) har jag haft så satans ont överallt, känns som jag skulle blivit överkörd av tåget nästan :/ varenda del av kroppen värker just nu, har tagit en alvedon så...

Presentation


23 år, bor med sambo,vovve och katt och väntar nu vårt första gemensamma barn till sommaren

       

    

 

 

 

 

 

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards